Zwarte lijst

Kunt u niet meer inloggen op DirectAdmin en krijgt u de melding:
“Your IP is blacklisted”

Of komt u helemaal niet meer op uw website, maar met uw telefoon (zonder wifi) en andere wel?

In deze gevallen bent u geblokkeerd. Deze blokkades treden automatisch in werking na het veelvuldig foutief inloggen in uw account vanaf uw locatie (ip adres). Controleert u eerst uw computer, notebook, smartphone en tablet of deze niet inloggegevens bevatten die foutief zijn, anders wordt u steeds opnieuw geblokkeerd wegens foutief inloggen.

Deze regeling is uit veiligheid ingesteld, hierdoor kunnen kwaadwillende niet inloggen door steeds uw wachtwoord te raden. Zij zullen immers geblokkeerd worden en zo houden wij uw e-mail veilig.

 

 

Heeft u bovenstaande controles uitgevoerd? Vul dan het formulier hieronder in om het verzoek in te dienen tot verwijdering van blokkade van uw IP adres.

    Ja, ik heb mijn computer, smartphone en tablets gecontroleerd op foutieve logins.